16 Ekim 2009 Cuma

Davetiye...


Ay nasıl oldu bilmiyorum ama ben de bir evlilik MOD on, yani hemde bu havada,hani bahar olsa yaz olsa anlayabilirimde.Bu kasvetli havada çok yalnız hissettim herhalde,kimsede yorum yazmıyor,burda bile yalnızlık sendromu sanırım.Neyse geçelim konumuza;oldum olası düğün hazırlıklarına yapılan tonlarca gereksiz harcamaya karşıyımdır ama bir okadar da herşeyin kusursuz olmasını isterim. Nasıl olcek anlamadım ama şu an öyle bir derdim yok even no bf . Şimdi gelinliği görmüşken aklıma davetiye de geldi,hep kalıcı birşey olsun istemişimdir,yani bi kağıt parçasından 500 adet bastırıyorsunuz bi dolu para veriyorsunuz sonra dağıtıyorsunuz.Tabiki önemli bir şey ama o davetiyenin ulaştığı kişiler en fazla 30 sn bakıyorlar tonlarca para döktüğünüz kağıt parçasına,nezaman ve nerde ? ayyy çokta ciciymiş denilip bir kenara fırlatılıyor.Ben düşündümde hani o davetiye atılmasa ne güzel olurdu dimi.Bu fikir tamamen kendi kafamdan çıkmış olup cd davetiye yazıp google da araştırdığımda bu fikri benden önce düşünmüş bir sürü firma olduğunu görünce üzülmedim değil.Yani neyse sanki dahiyane bir buluşta hahaa:)İçindeki şarkıları bile seçtim hatta bakın bakalım sizde beğenecek misiniz ?..
Mariah carey-my all

Celine dion-my heart will go on

Brian Adams-everthing i do

Whitney Houston-ill always love you

Brian Adams-please forgive me

Mariah carey-i still believe

Brian Adams-have you ever really loved a woman

Enrique iglasias&whitney Houston-could i have this kiss forever

Ronan keating-if tomorrow never comes

Jennifer Lopez&marc anthony- no me ames

Aerosmith-dont want to miss a thing

Shania Twain-you stil the one

Shania Twain-when u kiss me

Fugees-killing me softly

Brian Adams-finally found someone

Toni braxton-spanish guitar

Toni braxton-unbreak my heart

Airsupply-allout of love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder