21 Ekim 2009 Çarşamba

''Düşes''





Geçen haftasonu evde tıkılıp dvd keyfi yapıcağımı belirtmiştim, İzlediğim filmlerden biri de ‘’Düşes’’ idi. Filmde büyük umutlarla bir Dük ile evlenen güzeller güzeli Georgiana (Keira Knightley)’nın içler acısı dramını anlatıyor. Film hakkında çok süper, mükemmel, bittim gibi yorumlarda bulunamasam da, kıyafetler, aksesuarlar o kadar güzel ki filmin nasıl geçtiğini anlamadım ve izlerkende büyük zevk aldığımı söyleyebilirim.Bizim Georgiana çok güzel bir kız,Dük ile evlendikten sonrada dönemin ikoncanı olup çıkıyor.Moda ondan soruluyor.Giydiği kıyafetler,aksesuarlar günlerce ağızlardan düşmüyor.Ben bu dönem filmlerine bayılıyorum,sadece kıyafetleri,saçları,aksesuarları izlesem yeter.Filmin zevkli kısmı bukadar,onun haricinde film boyunca iğrenç bir evliliğe tanık oluyorsunuz,bu dük çok asabımı bozdu benim izlerseniz anlarsınız. Bu dönem filmlerinden izlediğiniz ve beğendikleriniz varsa önerirseniz sevinirim :) Mutlu olun,mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder