15 Ekim 2009 Perşembe

Bu kış favorim tayt pijamalar...













Evet ben saten pijama giyemeyenlerdenim,öyle dantel falanda giyemiyorum neyseki henüz bekarım gerekte yok şimdilik,,,mümkün olduğunca rahat şeyler tercih ediyorum,pijamanın etiketini bile kesiyorum,allerjik bir bünyem var of ne sıkıntılıymışım yahuu,neyse victoria's secret'ın sitesinde tam da istediğim gibi pijamalar buldum,hem de tayt şeklinde,sıcacık pamuklu kumaş öyle yukarı kayma derdide yok :) sıcacık giyin mışıl mışıl uyuyun, hımmm ilk baştaki yazlık takımı ben bizzat getirttim ,yalnız bu amerikalılar bize göre biraz daha kilolu,large bedenseniz medium,mediumsanız small getirtmek daha akıllıca olabilir,ben small giydiğim için xsmall getirttim haha o bile bol geldi :)))) bir dipnot daha victoria's secret dan aldığınız ürün eğer pamuklu bir kumaşsa,etikette Made in Turkey yazısını görebilirsiniz, şaşırmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder