19 Kasım 2009 Perşembe

CuTiE PiE ;)

Bu ara dvd kolik oldum, yeni çıkan filmleri takip etmeye çalışıyorum.Çıkalı bayağı oldu ama ben ancak izleme fırsatı buldum The Proposal!! Sandra Bullock Ve Ryan Reynolds oynuyor.Klasik romantik komedi tadında bir film.Eğlenmedim desem yalan olur.Buna sevgili Ryan Reynolds abimizin katkısı oldu itiraf ediyorum.Filmi izlerken ben bu çocuğu biyerden hatırlıyorum die düşünüp durdum neyseki sonunda hatırladım.''Two Guys, a Girl and a Pizza Place'' evet sizde benim gibi cnbce kolikseniz mutlaka hatırlıycaksınız. O diziyide bu cutie pie için izliyordum zaten :))
Ad,Soyad: Ryan Rodney Reynolds
Doğum Tarihi,Yeri:23 Ekim 1976 Vancouver,Canada

1 yorum:

  1. İlk kolajda sağ alt köşedeki fotoda ne biçim kas yapmış öle:) Baklava dilimlerini çıkarmış ortaya!

    Ryan Reynolds The Proposal'da fena değildi, ama bence Definitely Maybe'de çok daha başarılıydı.

    YanıtlaSil